Bahar46 Bende yarın 29 haftaya girmiş olcam.Cuma ctesi günü çıkıp son eksikleri alıcaz giyim vb de kalan.Yıkayıp ütüleyip hazır etcez,bayram tatili dolayısıyla annem geldi azcık durcak.30. Haftada hazırlanmış olcak yani hastane çantamız. Ben daha geçe bırakmaya cesaret edemedim çünkü 25. Haftadaki halimden eser yok resmen her hafta geçtikçe iyice ağırlık geliyor.Zaten genelde yatmam ve yavaş hareket etmem gerekiyor, 33-35den sonra hiç bişi edemem.