Ydnhld Kıııızzzllaarrr ölüüyoooom, oturduğum yerden kalkamıyoooooğğm😩 Her yerim ağrıyo, bebek iyice büyüdü bazen bi sancı vuruyo doğurcam zannediyorum. Size de oluyo mu ani sancı. Ay zaman geçmiyo bittim resmen 😩
Ahmetinannesi25 Ydnhld ben de ayniyim agrim cok oluyor hayal kemiği çok agiriyor yerden kalkıp ilk adımımı atarken canım çıkıyor bugün 31 olduk
feyza0806 Ydnhld ben bugün ya doğurursam korkusundan çocuğun kıyafetlerini yıkamaya kalktım pazartesi 31 haftalık olcam 30a bi girdim belim kalçam sırtım çok ağrıyo akşamları yemek üstü midede hazımsızlık şişkinlik darlanma ne ararsan var 😏
Ozlem2206 Ydnhld geçen gün bağdaş kurup oturmuştum kitlendim öyle kaldım eşim çözdü bacaklarımı o kaldırdı 34 haftalığım 😅
Suzanne Bende sancı yok canım karnım ağrıyor sadece bebekten dolayı gece falan döneniyorum vinç gibi eşim arkadan itiyor
Emineikiz feyza0806 benimde belimde kalçamda ağrı oluyo doğurcam sandım bi an progestsn fitil kullandım biraz geçti
Estrella Ozlem2206 ay buna çok güldüm😂 ben de aynı durumdayım. Yatarken de kalkmam uzun sürüyor. Eşim de yanımda olmadıgı için şuan hiç bağdaş kurmuyorum kim çözecek😂
Ulkermadn Ydnhld bende 1 aydır uyuyamıyorum 30 olduk bizde sağ kasık agrım var sürekli hep aynı yer agrıyor baskıfan dolayı sanırım ikiz gebeyim birde ben gece bende yatarken zor dönüyorum 😞
feyza0806 Emineikiz valla benğm kontrole var daha şu haftaya kadar hiç böyle ağrılarım yoktu hiç bişey de kullanmadım artık gdince sorcam
Seymaben Ydnhld duba gibiyim bende 30+1 sagima soluma donemiyorum agrim pek fazla olmuyor ama sadece geceleri olusan bi bobrek agrim var okadar🤦
Binnur81 30+2 yim yürüyus yaptikdan sonra kasıklarım agriyo oturup kalktigim zaman ilk bı kaç adımda yere duscem zannediyorum diğer gebeligimde böyle olmamistim 😔ve çalışan anneyim