Aleyyo-09 OzlemK34 bende çok meyve yiyorum ama şekerimi ara ara ölçüyorum yüksek değil 🤦🏻♀️ Anlamadım ki bebeğimize bir zararı olmaz inşallah
OzlemK34 Aleyyo-09 inşallah olmaz canım ben İnternetten araştırdım şeker çocuğun sürekli idrar yapmasına o da sıvının artmasına sebepmiş