Cnsgkdnz Merhaba agustosta dogum yapacağım kışlık yazlık ne alacagım ne almalıyım bilmiyorum agustos sonu dogum Eylül sıcak bir ay yazlık mı almalıyım yoksa direk uzun kollu mu almalıyım yardımcı olun,🥺
Mevaninannesiii Cnsgkdnz hastane çıkışları uzun kollu oluyor zaten canım 3 6 aylık olarak da kışlık alırsın
Fnen Cnsgkdnz zaten genelde ilk 40 gün uzun kol giydirilir, siz daha ince olanları alırsınız. Ondan sonrada 1-3 leride uzun kollu alırsınız 3-6larıda kalın almak mantıklı