Aybebek ben nedense hem eski hem de eskimeyen isimleri daha çok seviyorum.
Zeynep Elif Zehra daha bi güzel geliyor bana. Kızım olursa Asya koymayı düşünüyorum. Bir de nedense tek isim her zaman daha iyi geliyor. (belkide iki ismin zorluğunu bildiğim içindir☺️)