Zlh Merhabalar 7+1 haftalık hamileyim, tansiyonum sürekli 8 6 civarlarında ve başım dönüyor. Doktor herhangi bir öneride bulunmadı ama benim için çok zor. Böyle olan ve çözüm önerisi olan var mı? Tuzlu tüketiyorum ama hep aynı.
melekkizim_00 Zlh gebelikte normalden daha düşük oluyor canım endişelenme , allah korusun yüksek daha kötü
Blge1 Zlh ben 34.haftadayıö hala tansiyon düşüklüğü yaşıyorum şekerin kaç çıkıyor tahlillerinde benim şekerimde çok düşmeye başladı açken tahlil verdiğimde
Zlh melekkizim_00 evet onu duymuştum. Başım sürekli dönünce ayağa kalkamıyorum inşallah geçer bakalım🍀
Zlh Blge1 geçmiş olsun, normal çıkmıştı en son yaptırdığım tahlilde. Zaten tansiyon düşünce baş dönmesi yapıyor şeker düşünce ikisini düşünemiyorum valla
Esmanur0 Çok geçmiş olsun. 3. Aydan beri sürekli tansiyon düşüklüğü yaşadım. Bir kaç doktora gittim hepside yükselmesin de düşsün dedi. Doğuma kadar geçmeyecekmiş. Arada hafiflermiş sadece. Benim 28 haftam hala yaşıyorum. Tek başıma diğer odadan odaya gidemez hale geliyorum bazen. Dışarı tek çıkamıyorum. Mutlaka yanımda birisi olmak zorunda. Sıcaklayınca daha da kötü oluyorum. Pis koku alınca da kötü oluyorum. Birde bende panik atak var bazen hangisi olduğunu bilmiyorum ikiside bir oluyor yerden yere vuruyor beni. Çok ağladım ilk zamanlar. Ama işte mecbur çekiyorsun. Allah kolayık versin. Tek kalma tek bir yere gitme sürekli şekerli su yanında taşı. Bir süre öyle yaptım ben. Tamamen iyi gelmesede teselli oldu.
Zlh Esmanur0 size de geçmiş olsun çok zor gerçekten ya. Ben öğretmenim yarın okula başlayacağım bakalım nasıl olacak