Semanuralemdar Kızlar ben kefir içmeyi seviyorum internetten araştırdım bazı sayfalar hamilelikte içilir yazıyorken başka sayfalar hamileler içemez yazıyor. Siz içiyor musunuz kefir?
Tugcakir Semanuralemdar hamilelik öncesi de içiyordum hamilelikte de doktoruma sordum günlük 1 bardak dan fazla tüketmemeye özen göster dedi
Deletedmom154 Semanuralemdar elimden gelse elimden su niyetine icmeyi planlıyorum..Ama fazlası zararli olur diye 200ml sınırdayım🙈🤞
Aminegokce Mihri-balim_ kızım sürekli içer ama ben pek sevmem şimdi bi denedim yeni açmıştım ekşimsi gibi olmuş ilk defa karşılaştım bozuldu mu acaba?
Arzukeskin İlk hamileliğimde her gün sade kefir tükettim çok yararı var şimdi ikinciye hamileyim oğlumla severek içiyoruz beraber bayiliyor kefire 15 aylık 😃
Aminegokce Mihri-balim_ 10 una bitiyor tarihine bakmadan asla almam. Normal de demi öyle şimdi kızıma vermeden baktığımda eşki olmuyordu