Bilgisi olan yazabilirmi acaba….13 subat tahmini dogum tarihim….esim pozitif olan biriyle temasli. Eger covid falan olursam doguma kadar ve dogum baslicak olursa sürec nasil ilerliyo bilen varmi? 13 subata yatisim verildi zaten suni sanci baslatacaklar. Bilgisi olan lütfen bilgilendirsin