Kızlar böyle bişey duydum bilginiz var mı 😅 Yani çok inandığımdan değil zaten %50 şans olduğu için denk gelen illa ki olmuştur diye düşünüyorum 😅 İlk gebeliğimde kalp atış hızı 60tı ve oğlum oldu.. Şimdi iste 190 🙈 E içimden de acaba bu sefer kız mı diye geçmiyor değil 😂🙈 Tabi ki hayırlısı olsun kız erkek farketmez sağlıcakla gelsin tüm bebişler 🤲🏻🧿🥰