deletedmom6295 ☺️☺️ Çok sağolunn🙏🏻🙏🏻 Son bir şey daha sorabilir miyim? Bu şeker yüklemesinin istenmesindeki amaç, bebeğe takviye için mi? Yani ordan şekerini karşılasın falan diye mi? Yoksa tamamen benim şekerim olup olmadığını bilmek için mi? Yani glikozu bu yüzden mi içiriyorlar? Ben zaten şekerimin olduğunun bilincindeyim, eğer bunu anlamak içinse yeniden istemesi gerçekten çok anlamsız