Merhaba 38 hafta geneyim 2 haftadır falan bacaklarım ve karın bolgem kısacası her yerim kaşınıyor özellikle bacaklarım yara oldu akşamları daha çok kaşınıyor karaciğer kolestazı diye birsey duydum karaciğer enzimleri yüksek çıkabiliyormuş pazartesi sağlık ocağına gitsem kan versem karaciğer değerlerime bakarlar mı acaba acaba kolestazı olabilir mi belirtileri bunu mu gösteriyor