Kızlar 32+3 günlüğüz doktor geçen günkü muayenede baş geliş demişti bu bir iki gündür bebeğim hani karnımızı içine çeker sonra bırakırız ya aynı öyle yapıyor karnımda birde çatı kısmım da ağrı oluyor yürümekte zorlanıyorum sizlerde de böyle bir durum var mı