Hasnur Kızlar 7 haftalık hamileyim kahverengi açık pembe renkli kanamam oldu hiç bir ağrım Yok böyle olan var mı ne yapmalıyım 😔😔
Aysehatun Hasnur doktora gitmelisin acile gidebilirsin gebelikte her akıntı önemli rahimde kanama alanı var mı diye bakarlar
GamzeCan Hasnur doktorun izindedir bence bi acile git ultrasonla bakarlar her akıntı önemli ilac verir hic olmadı
Aysehatun Hasnur bende kullandım progestan hemen fayda vermez bence acile gidin beklemeyin acilde hemen bakarlar ben 5.haftamdan 13.haftama dek kahverengi lekelenme yasadim rahimde kanama alanım vardı 2,5 ay annemde kaldım o bakti bana progestan gunde iki 200mg ve pruluton igne kullandim haftada bir 13.haftada sonra erdi cok sukur simdi 30 haftalik olduk
Aysehatun Hasnur yerlesme kanamasi olup olmadigini kimse bilemez burdan cevap verenlerde inanma yasamis biri olarak az once yazdim basima geleni benimki yerlesme kanamasi degildi evde beklemek ve buran cevap almak ile olmaz doktorun bakmasi lazim rahimde kanama alani varmi ne durumda diye
GamzeCan Hasnur evet öyle diyolar ama bende de öyle bisey olmustu, doktor direk düşük riski olarak değerlendiriyor riske atmamak icin ilk 3 ay progestan kullandırıyor sende git bi gözük bu haftalar önemli canm
Hasnur Aysehatun rabbim kucağına almayı nasip etsin Canım kimisi korkulacak bişey değil diyor ama bilmiyorum bi kere düşük yaptım canım çok yandı 😔
deletedmom213 Hasnur 6. Haftamda aynını oldu. Hiiiç vakit kaybetmedim. Sabah 9 gb gördüm ve anında dr A gittim. İğne ve serum yedim. Düşük tehlikesi die yatıyorum kaç gündür . Buraya sorup vakit kaybetme.
EFA Hasnur canım bende 9 haftalıkken aynı şekilde akıntı ile karışık pembe akıntım olmuştu hemen doktoruma gittim Progestan başlandı düşük olabilir diye ayrıca ağrımda yoktu bence doktoruna gitmelisin önemli olabilir
BuseBasderici Hasnur ya buraya yazacağına acile gitsene be kardeşim. Lütfen yaa.. Hamilelikte hiçbir lekelenme de dikkate alınmamazlık yapılmamalı.
BuseBasderici BuseBasderici en azından düşük tehlikesiyse proluton iğne yaparlar düşük önleyici. Ayağınızı uzatıp dinlenin. Ama lütfen acile gidin
ardengunes BuseBasderici ya bir de yerleşme kanaması dir benim de öyle oldu gibi şeyler yazıyorlar ya yemin ediyorum deli oluyorum neye dayanarak söylüyorlar pes doğrusu
Meltem123 Hasnur canım.benimde öyle odlu düşük tehlikesi geçirdim hemen acile git proteston ilaç veriyorlar ve iğne vuruyorlar