Yelizzzz34_ 28+2 yiz ve 28. Haftaya girdiğimden beri midem bulanıyo, tansiyonum düşüyomuş gibi soğuk soğuk terliyorum, başım ağrıyor yani bu normal mi? son aylarda mide bulantısı olduğunu duymuştum ama bu kadar beklemiyordum 😰
Eceguldemir55 Yelizzzz34_ ayyy ben de 28+5 im ve bu konu için girdim şuan karşıma çıktın. Aynı şekilde hafif bı baş agrjsi ve iğrenç bı bulantım var uzanıyorum öyle niye böyle olur ki yaaa 😔😔
Nurdrmz_24 Yelizzzz34_ normal aynı hafta aynı gün de olmak üzere ilerliyoruz baş ağrısı göz kararması mide bulantısı özellikle sabahları kalktığımda hemen kahvaltı yapmak istiyorum aksi halde istifra ediyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Yelizzzz34_ Eceguldemir55 valla öldüm kaç gündür ya böyle bir şey olamaz 😭 çok da rahat hamilelik geçiriyorum diyordum ki bunlar çıktı 👀
Yelizzzz34_ Nurdrmz_24 bende öyleyim, niye böyle oluyo ama ilk zamanlar bile bu kadar zorlanmamıştım 👀
Melek1111 mercimeginannesiiii bende 31. Haftadayım mide bulantısı ilacını bırakamıyorum doktor bırak dedi Gaviscon şuruba başla onun yerine dedi ama cesaret edemiyorum bi kaç gündür yine kusmaya başladım acaba mideyi çok doldurmamak mı gerekiyor bebek büyüdükçe yukarı baskı mı yapıyor bilemiyorum
mercimeginannesiiii Melek1111 Baskı yapmasıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Baskı yapsa daha çok yanma ve hazımsızlık olur , buna bağlı kusma olur. Ama bulantı yüzünden kusma maalesef. Doktorunuz neden böyle bir şey dedi ki çok şaşırdım. Gaviscon prilam dan daha mı zararsız veya temiz içerikli ? Ben bu hafta iki gün almadım bulantı hapı mahfoldum. Benim için vitaminden bile önemli 😔