Ddmyrkmtl Merhaba güzel anneler🌞 Kalça ve kuyruk sokumunda ağrım oluyor. Sizde de var mıydı? kas gevşetici merhem kullandınız mı? kullansam sorun olur mu bilginiz var mı?
tahaninannesi19 Ddmyrkmtl bende de kalça ve baldırda var doktor magnezyum kullan dedı krem bahsi gecmedı
ahmetinoznuru Ddmyrkmtl bel fıtığım var acile gitmiştim hamile olduğun İçin kas gevşetici serum veremem kas gevşetici krem de kullanamazsın yapacağın sadece parol kullanmak demişti girişimi bile iptal ettirdi işlem yapmadı doktor
Ddmyrkmtl Melek141120 Teşekkür ederim:) Kullanmak istemiyorum bende bugün aşırı ağrı oldu belki kullanan vardır diye yine sormak istedim
Elifim17 Ddmyrkmtl bende de aynı yerde agrı var kuyruk sokumu un üst kısmı sağ tarafa dogru. Tutuk durumda cok fena açamadım 7 haftadır. Bende cosakondrin jel diye bişey aldım trendyolda artınca cıkıyor. İçeriği temiz. Deneyeceğim mecbur
Aysenur126 Kas gevşetici kremler deriye işlediği için kullanımı yasak demişti doktorum bana sıcak kompleks yapabilirsin iyi geliyor