Aselsevde ben bu konuda kötü bir tecrübe geçirdim canım sadece o kadarını söyleyim o yüzden iyi düşün derim çektirince ağrı kesici kullanamıyor olmak bi problem parol bir işe yaramıyor normalde bebeğe zararı olan bir durum değil geçerli aylarda tabi ki ama bizim sıkıntımız oldu maalesef ben pek öneremiyorum bu nedenle