Hanımlar 40+6 günlük hamileyim. Nişan gelmesini yaklaşık 4 gün önce yaşadım. Adet sancısı gibi sancım var ama açılma yok. Benim gibi olan var mı ve ne gibi yöntemler uyguluyorsunuz.pazartesi suni sancı ile doğum yapacağım o güne kadar bebek yola girsin diye elimden geleni yapmak istiyorum.