Tubamommy Benim 2 gebeliğim ilk gebeliğimde toplamında 12 kg kadar almıştım şuan 16 haftalık hamileyim 2 yaşında kızım var şuan kendimi çok şiş hissediyorum sürekli karın ağrısı oluyor sanki çok kilo alacak gibi hissediyorum sizde durumlar nasıl
LawyerEce Tubamommy Bu 3. Gebeliğim iki gebeliğimde 15 kilo almıştım. 13+2 yim bende. Kasık ve bel ağrılarım var henüz kilomda oynama olmadı benim için erken.
CansuDRY Tubamommy İlk gebeliğimde 17 kilo, ikincide 6 kilo aldım. Üçüncü gebeliğim 12+3′üz. Henüz hiç kilo almadım. İlk gebeliğimde ne bulursam yiyordum. Diğer ikisinde dikkat ettim.
gldn065807 Tubamommy ilk gebeliğimde 15 kilo aldım bu gebeliğimde 32 haftam doluyor 59 hamile kaldım 65 kiloyum kaç la biter bilmem
Defne2018 Tubamommy ilk gebeligimde 16 almıştım şuan 35 1 im 10 kilo almışımdaha 5 hafta kaç olucaz bakalım
LawyerEce Tubamommy İkisinde de 15 kg aldım. Şuan kaç kg aldım bilmiyorum. Kilonun bebeğin kilosuyla ilgisi varmıdır herhangi bir bilgim yok ama doğduklarında ikiside 4.500 kiloydu. Kızım 2 yaşında oğlum 9 aylık.
Tubamommy CansuDRY çok ğüzel 2 hiç almamışsınz demek ki her gebelik farklı oluyor bende ikincisinde 12 kg felan almıştım bundada artık almaya başladım bile
CansuDRY Tubamommy İllaki her gebelik farklı tabii ki. Ama dediğim gibi, beslenme alışkanlığımı ikinci bebeğimde çok değiştirmiştim. Şekeri ve şeker içeren her şeyi hayatımdan çıkarmıştım. Ona bağlıyorum.
Asel2520 Tubamommy valla ilk hamileliğimde 35 kilo almıştım şimdi 2 . Hamileliğim ikiz gebelik 17+1 haftadayız 4 kilo almışım doktorum da dikkat et biraz dedi
Arzukeskin Tubamommy 14+6 1 kilo aldım ilk hamileliğimde 23 kiloyu geçmiştim ama bunda almadım hala 45 kilo hamile kaldım 46 yım şuan
yerimseniben34 İlk bebeğimde 14 kilo kdr almıştım bu bebeğimde 58 kiloyla hamile kaldım su an 61 kiloyum 3kilo almışım gebelik şekerim çıktı diyet te yapıyorum daha fazla kilo alacağı mı sanmıyorum 33haftalık olacaz inşaAllah
beren4097 Tubamommy Ben de ilk gebeliğimde 12 kg aldım 14 aylık kızım var. Şimdi 18 haftalık hamileyim. Anlattığınız gibi kendimi çok şiş hissediyorum. Kabızlık da yaşıyorum karın ağrısı sertleşmesi de şimdiden 3 kg almışım ben de çok alacak gibiyim çünkü çok acıkıyorum bu gebeliğimde🥺🤷🏻♀️