Fatoss02 kizlar 17 ocakta adetim bitti ve bu 1 haftadir goguslerim sis agri yapiyo sizce sebebi ne olabilir ???
Leyyaall Fatoss02 gebelik belirtisi olabilirde olmayabilirde tek başına malesef kesin bir şey söylemek olmaz, rabbim tez vakitte müjdelendirsin🤲🏻🌸🤗
Yerfistiklarininannesi Fatoss02 hamilelik olabilir bende goguslere el suremezdim halada öyle uyku halide var mi ben en çok ondan hamile oldugumu anlamıştim sabredin 1 hafta sonrs test yapın
Fatoss02 Leyyaall aminnn tek degil zaten canimm surekli uyku hali ve arada bulanti kasik agrisi oluyoo☺️☺️
Yerfistiklarininannesi Fatoss02 bend eoyleydim uc ay boyunca elim kolum kalkmak bilmedi hayirlisi olsn inşallah vardir birseyler