Kizlar ilk gebeligim de de 30 hafta da geldi simdi de 31 de nisanla ufak kan geldi ilk gebeligim 34 de oldu sancılarla su an gene aynı durum gene aynı stres simdi bel kasik ağrım var di tüm gun ara ara aranizda boyle olup daha geç dogum yapan var mi yaptıysa nasil oldu bu bana bahseder mi