Merhaba arkadaşlar ben kan sulandirici hap kullaniyodum 2 gün kestik hapı ve dişimi çektirdim. Dişçi dediki tükürme sakin hep yut. Orda pıhtılaşma olması lazım kanın durması için çektiğimiz yerde dedi. Bu ne demek ? Yarın kan sulandirici içmeye devam edeceğim. Hiç bisey anlayamadım. İçince o çekilen yerden kan akmaya başlar mı yani amaan kafam karıştı 🤕