Esiiraaa Kızlar 8 haftalık hamileyim dün kanamam oldu. Doktora gittik, bebek sağlıklı çok şükür ama akıntım sarı renkte geliyor bugün. Normal mi bu durum? Gebelikte şeffaf oluyor diye biliyorum ben. daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu?
Happymami Esiiraaa Bende var canım doktor normal dedi bir de ben progestan kullanıyorum o da yapabilirmiş
Esra-2015 Esiiraaa normal canim bende de oluyo ben hiç sorun etmedim ama normal bi durum bu sadece günlük ped falan kullanma dedi hemşirem