Ozlemdrn 6+3teyim benimde ara ara kasık ağrılarım oluyor özellikle çok ayakta durduysam veya yürüdüysem geçen gün doktoruma sordum Allah korusun çok dayanılmaz bir ağrın, kanaman, lekelenmen olmadıkça korkma bebek büyüyor dedi git gide ağrı sıklığı azaldı zaten çok şükür.🙏🏻🥰