Kızlar biraz önve doktorda ikili tarama testim vardı ikinci hamileliğim ilki zorunlu sezeryan olmuştu.şimdi normal olmasını istiyorum herşey yolunda gittiği takdirde.yalnız ilk sezeryan doğum yerinde biraz boşluk var dedi bebek büyüdükçe riskli olup olmayacağı belli olur dedi.ama riski ne olabilir dediğimde söylemedi o zaman gelsin o zaman konuşuruz dedi daha önce sezeryan olup böyle bişey başına gelen varmı riski ne olabilir ki acaba?😕🤔