Ayse_dnmz Merhabalar 17 haftalık hamileyim çok kötü grip oldum oksurmekten halim kalmadı birde serkajliyim öksururken birşey olucak die korkuyorum ıhlamur içebilir miyim birşey olurmu
ebrue66r Ayse_dnmz geçmiş olsun bende 16+4. Hamileyim iki gündür gribim günde iki fincan ıhlamur içmeme izin verdi kuşburnu nane limon yasak dedi ballı süt ballı ıhlamur içiyorum ben
Deletedmom10846 Ayse_dnmz 2 bardağa kadar içilebiliyor. Bende hastayım 3 4 gündür her gün içiyorum. Öksürüğünüz varsa viks sürün boğazınıza çok iyi geliyor bana
Stmom Deletedmom10846 viks sürmenizi tavsiye etmem gebelikle kullanılması sakıncalı diye biliyorum bir araştırın isterseniz