Zeynep0806 1 tane hemşireye verilmesi için 10 lu takım 2 tane 5 Li 1 tane tulum 15 adet bez 5 tane ağız mendili Biberon Emzik Islak mendil Battaniye Yelek Aklıma gelenler bunlar bebek için eksik var mı ? Siz neler koydunuz
Poyrazin_annesi Zeynep0806 çorap ıslak mendıl pişik kremi alt acma bezi . Sadece bunlar aklıma geldı bebek için bide yedek iç zıbın
Haticebt Zeynep0806 müslin bez alın dilerseniz yanınıza.. bebiş kakasını yaptıktan sonra yıkamanız gerekecektir onunla kurularsınız.. uyurken eli kolu çok oynarsa hafif kundak yapmak için de kullanabilirsiniz..
Oznurkk Zeynep0806 biberon ve emzik çoğu hastane kabul etmiyor. Keşke koymasanız psikolojik olarakta etkilenirsiniz. Aa sütüm gelmiyor hemen biberon diye yönelirsiniz
Polenpolen52 yikikamazonlu banada fazla gelıyordu , bugun bırkaç dogum vıdeosu ızledım hastanede ıkı gun kalınıyormus genel olarak sezaryende , oyuzden alalım yanımıza ne olur ne olmaz zaten valızle goturursunuz
Zeynep0806 Poyrazin_annesi takımların içine koydum eldiven ve çorap ama pişik kremi koyucam mutlaka teşekkür ediyorum
Seymaben Kizlar konudan cok alakasiz ama hastane cantasi nasil bisiy olmasi gerek kucuk valiz gibimi yoksa normal bebek icin aldigimiz cantada yeterli olurmu ?
Zeynep0806 Seymaben ben küçük valizin bir bölümüne kendi eşyalarımı bir bölümüne de bebeğimin eşyalarını koydum
Ozlem2206 Zeynep0806 doğumhaneye 10lu verilmesi bence gereksiz çünkü bi alt üst takım zıbın çorap şapkası kullanılıyor geri kalan bida tekrar yıkancak hastane ortamında kaldığı için yinede siz bilirsiniz
Seyma_ck Zeynep0806 gebe eğitimi aldım ben oradaki ebe memenizi tutmama ihtimaline karşılık çay kaşığı koyun demişti beslemek için.Altını değiştirirken sermek için bez koyabilirsiniz isterseniz.
Gmz34- Ben vermiştim hastane kendi kıyafetini giydirmişti.bir kısa kol zıbın ve bir de tulum şapka ve çorap.Odaya gelince ertesi sabah biz kendi takımımızı giydirmiştik