Tugceekrzm Merhabalar.. 32+3 haftalık hamileyim.. eşimin teyzesi kudret narı getirmiş gani böyle dışı sarı mısır gibi içi kırmızı çekirdekli meyvesi oluyor. Sadece bir tane yedim küçük bir parça yani ama sonra pişman olup internetten baktım çekirdeği zehirli hamilelerin kesinlikle yememesi gerekiyor kanama ve düşük tehlikesi var yazıyor. Yiyeli daha bir dakika olmamıştı kendimi zorlayarak çıkardım.. ama hala tedirginim doktorumada ulaşamadım bu meyveyi bilen veya tüketen varmı çok tedirginim yardımcı olun lütfen 😢😢😢😢
deletedmom6295 Tugceekrzm nasıl yediniz ki onu zehir gibi acı olur. zeytinyağında bekletilir mide rahtsızlıklarına falan yenir balla karıştırılıp.
Duamm Tugceekrzm evet hamilelerin yemesi yasak hastalık içın kullanılıyo o keske yemeseydn inşallah bişey olmaz
Dogaturac Canım idrar yolu enfeksiyonunu atmak için gebelik öncesinde tükettiğim olmuştu ama deneme yapınca bırakmıştım düşük tehlikesi yapabilir diye ama düşük tehlikesi geçince ki sen son aylarındasın öyle bir etkisi olacağını sanmıyorum hem az yemiş hem çıkartmışsın endişelenme bence inşallah birşey olacağını sanmam gerilip bebişini de etkileme ☺️
Tugceekrzm Duamm yiyeli 1 dakika bile olmamıştı afedersin kendimi zorlayarak bütün midemi bosalttim kalmadı sanırım midemde bişey
Ygtzynp Öyle pamuk ipliğine bağlı değil bişeycik olmaz inşallah bende ilk maydonoz yiyince öyle olcak sanmıltım içini fersh tut tekrar yeme yeterli