Ben de covidim şu an enfeksiyon var diye antibiyotik verdi bana doktor bi de parol içebilirsin dedi. İlk bi kaç gün kullandım ama toparlayınca bıraktım ilaç içmek istemediğim için. Et suyu çorba bol bol portakal suyu filan içtim. Sarımsak tükettim çorbanın içinde. İyiyim hamd olsun. Size de geçmiş olsun.