Rabiabuglem3844 Dün acile gittiğimde ultrasonla bakmislardi hiç gelişmemiş bebek dediler bir hafta daha bekleyelim dediler kalp atisida alamamistik zaten 6 haftalık diye eve geldim kanamam çoğaldı bugün böyle adet gibiyim resmen pıhtı gibi bseyde geldi
Ceylan01-13 Rabiabuglem3844 cok üzuldüm aynı görümceminki gibi olmuş saglikli bebek degil demislerdi gü güne kanamasi arttı kürtaj ettilee
Mom_07 Rabiabuglem3844 yaa canım aynı durumları yaşadım pıhtı adet kanaması hariç perşembeye yine randevum var. Geçen gittigimde 6 haftalıktik ne gelişme var ne kalp atışı dedi doktor. Beklemedeyim bende ya
HHayalll Rabiabuglem3844 canım gerçekten doktor çok önemli başlarından gönderiyorlar , benim 9 haftalik düşük yaşandı kanama sonucu doktora bebek iyi dedi yolladı eve geldim kanamam arttı sabahına düşük yaptım, o yüzden farklı doktora git bekleme
Rabiabuglem3844 Deletedmom73711 Bugun üniversite acile gittik resmen hayvan gibi davrandılar doktor sana bekle dediyse bekle hastane hastane gezmen ne fayda düşük yaparsan da yaparsın ondan sonra sinirlendim muayene olmadan çıktım pazartesi özele gdiecektim zaten ama şuan acile gitsem başka hastaneye beklesemmi bilrmedim
Eslem_1 Rabiabuglem3844 onlar neden kabul etmediler kontrol etmediler acilde bakmaları lazım normalde ne kadar gerizekalı insanlar var ya gerçekten şu sağlık sektöründe işini doğru düzgün yapanlara saygım sonsuz ama böyle aptallar ne demeye bu kuruluşlarda yer kaplarlar enteresan
s_sila Rabiabuglem3844 kuzum hicbisey canindan yavrundan onemli degil git bi an once baska hastaneye. Bana da oyle dediler kac doktora gittim anca emin olabildim. İnsan inanamiyo kaybettigine sen yine de emin ol icini ferah tut Rabbim sana bagislasin yavrunu💕
Ayss344 Ceylan01-13 üzgünlüğünüzü belirtseniz de tedirgin bir anneye bunu yazmanız doğru değil kusura bakmayın