Tecrübeli anneler ya da anne adayları bebek hareketleri çok aktif olunan günde az mı hissedilir ya da hiç hissedilmez mi? 19+1 Deyim yaklaşık 1 haftadır ara ara hareketlerini hissediyordum ama bugün hem evde hem de dışarda çok aktiftim pek oturmadım açıkçası ve hareket hissetmedim normal mi acaba? 😊 Ama evde oturduğum zamanlar hissediyordum günde 2-3 kez 🤔