Gizemklc sibelibik ben 4.ay gebe kaldim canım ilk adetinden sonra başlayabilirsiniz dedi doktorum 4.ay gebe olduğumu öğrendim şimdi Doğuma 2 ay kaldi
_ozlmm sibelibik bende 4 ay sonra hamile kaldım canım doktor üç ay korunmamı söyledi fakat ben iki ay korundum üçüncü de olmadı dördüncü de oldu bu arada dün hamile olduğumu öğrendim :)
s_sila sibelibik bana bi doktor 1 ay korun 1 doktor da 2 ay korun dedi 10 gun once kurtaj oldum. Allah hayirlisini versin zor bi surec insallah Allah yerini doldurur.