Yapraktekin anestezi kremleri vücudunuza temas ettirmemeniz daha iui olur. Hem kalıcı makyaj uzmanıyım hemde 7 aylık gebeyim geçen ay tekrar yaptırmam gerekti ama anestezi kullanmadan yapmak zorunda kaldık. (Microblading)
Siz dipliner istiyorsunuz anestezisiz canınızın çok acıyacağını düşünüyorum riske atmamak daha mantıklı kurtarması zor bir işlem çünkü en ufak bir kıpırdamayı bile affetmiyor maalesef