33 haftaya yaklaştım yeter artk birakicam ilacı diyip denemek istedim ve o gün mahvoldum…ve yeniden almaya devam ediyorum gece 2 prilam…buna rağmen tam anlamı ile rahat değilim,Tuzlu leblebi,kraker,yeşil elma gibi şeylerle bastırmaya çalışıyorum…..hani ilk aylar neysede nerdeyse doğuma yaklaştım hala devam etmesi daha zorluyo ve yoruyo çünkü 7 haftalıktan beri ilaç kullanıyorum….