İyi akşamlar kızlar 26 haftalık hamileyim. Dün şiddetli bel ve kasık agrısıyla hastaneye gittim bebek büyüdükçe böbreklere baskı yaptığı için doktor erken doğum olabileceğini söyledi bunu önlemek için de stent takılması gerekir dedi.cok korktum Basına böyle bişey gelen varsa bana yardımcı olabilir mi