Larraa benim eşimin sperm sorunu vardı ileri hızı 15 lerde flndı promen k denemenin ilk 5. Ayında kimyasal gebelik yaşamıştım sonra hamile kalamadım.Benim geçmeyen mantarım da vardı o da güçleştiryordu ,bir buçuk yıl sonra hamile kaldım. bu süre zarfı içinde çok şey yedirdim içirdim toplam da 2 yıl geçti hamile kaldım, ama başka bir yerde daha test yapmanızı öneririm eğer o da düşük çıkarsa eşine takviye ve incir kürü yap bnce ,ben de Instagram da yolluyordum doktorlara herbiri birşey diyordu, ama gerçekten zor oluyo galiba çünkü hareket yok olsun ki kavuşsun yumurtaya,2 ay incir kürü yaptım
eşime arkadaşı önermişti o da öyle çocuk sahibi olmuş yapalım dedik yaptık çok şükür oldu ,ama yine de Kader kısmet tabi ki neyin vesile olacağını belli olmaz ,sen elinden geleni yap inşallah olur