Tuba_K96 dun ben de oyle korktum bi. Ben ikizlere gebeyim. 15. Haftadan beri baya belirgin hissediyorum. Gobek deligimin saginda ve solunda 18+3 uz. Dun hic hissetmedim ikisini de. Gece yattigimda ic tarafima belime dogru bi kipirti hissettim. Sanirim donmus biri farkli yere vuruyor. Orayi da cok hissetmiyorum. 😁