mercimekveannesiiii Arkadaşlar covid olduğumu öğrendiğim gece D-dimer değerim 850 çıkmıştı, bugün 4. Günüm D -dimer sonucum 570 e düşmüş . Oksapar vs kullanmadım . Ne düşünüyorsunuz düşmesi iyi bişey dimi
bsra57 mercimekveannesiiii geçmiş olsun 💐 değeriniz iyi çok yüksek değil 500 ün altında olması gerekiyor zaten çok ciddi bi değer değil benim 2340 değerim oksapar kullanmama rağmen düşmüyor bi düşüyor sonra tekrar çıkıyor yaklaşık 80 tane 6000 lik oksapar iğne kullandım hala da devam ediyorum ama sıkıldım artık doğumda yaklaştı ne olacak çok merak ediyorum bu kan pıhtısı, kan sulandırcı 🤦♀️
mercimekveannesiiii Anneoluyorummmm çok korkmuştum oksaparda bi doktor gerek yok diyo bi doktor doğuma kadar kullanıcaksım diyor vallahi aklım şaştııııı , kullanmadım ama . Rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
mercimekveannesiiii bsra57 çok geçmiş olsun öncelikle , covid yüzünden mi kullanıyorsunuz yoksa normalde mi vardı pıhtılaşma