Bende şurup kullanıyorum , soğuk süt, soğuk salatalık , burada bir hanım tahinin iyi geldiğini söylemişti ama ben tahin denemedim benim mide yanmam 35. haftamda biraz daha rahatladı öncesinde neredeyse günde 1 şişe içeçek durumdaydım, sanırım bebeğim aşağı indikçe midemdeki baskı azaldı şuan 36+5deyim sadece gece yatarken az bişey içiyorum ve yetiyor