Demirssmomm ya şöyle bı şey var doktordan doktora değişir tabi ama hiç insanın suratına bakmiyolar 6 tüp kan verdim 10 da verdim 4 buçuk oldu daha sonuç çıkacak laboratuvara gittim sonuçların çıkmadı diye kanlar kaybolabiliyor gelin bakalım bı diyolar