Bkyya renginnnock çok normal ☺️ biz 20+4 üz daha yeni çıkmaya başladı göbeğim hafif bol giyindiğimde belli olmuyor bile hala
Hande1nur renginnnock Her kadının gebeliği ve karın yapısı rahim yapısı farklıdır,bizde 20 haftalığız gören senin neren hamile diyor çok hafif göbeğim var gaz göbeği gibi:) insallah bir anda büyümez
Seymaben renginnnock 15 haftalikken karnim hic yoktu genelde 6 aydan sonra bi anda buyuyor derler ki benimde oyle oldu 😊
Anneoluyorummmm @renginnnock hele bir 25. Haftaya gel ondan sonra gör😳 oturamıyorum şuan 30 haftalığız
edaliannee 19 haftalığa kadar karnım dümdüzdü annem ananem herkes bu nasıl hamile diyordu ,iş arkadaşlarım asla inanmıyodu sadece 1 gece kocaman göbek çıktı inanamazsın 😂 ve bebekte 1 hafta önden gidiyo yani dicem o ki takılma bi anda şişiyosun 😂
renginnnock edaliannee hala hala sabah uyanınca soka gırmıssındır şimdi😂🤔🤔🤔 bi anda buyuyor dıyorlar zaten dogrumu
seon90 renginnnock ben 7 aylığım herkes yeni anlıyor hamile olduğumu😂😂😂zayıf biriyim düşün yabi.oğlumdada aynı 7. Ayımdan itibaren şiştim
Yesilelma renginnnock benimde aynı şekil hiç yok ilk oğlumda 6 aydan sonra belli oluyordu hamile olduğum
seon90 renginnnock valla çok şükür oğlumda sağlıklı doğdu kızımda karnjmda gayet iyi canm.kimi insanın yapısı farklı oluyor iç karnın geniş falan diyırlar.oğlum37+6 da 3100 gram doğdu gayet iyi sağlığı.
Narmina95 renginnnock benmkisi 7nci ay çıkmaya başladı halada hamile olduğum belli değil herkes diyor kendi kilom gibi duruyor