Merveztrk gecmis olsun oncelikle. Sizin bakip bakmamanizla ilgili degil kendinizi suclayacak bir durum yok cogu bebek sarilik geciriyor zaten allah baska dert vermesin bu kadar takilmayin da sutunuz azalir moralinizi yuksek tutun daha cok kez hasta olacak dusecek kalkacak alisacagiz butun bunlara alismak.zorundayiz. Sutunuzu dusunun bebeginize sifa olacak o sutler o yuzden pozitif dusunup iyi olmak zorundasiniz yakinda gececek zaten dedigim gibi cogu bebekte sarilik maalesef oluyo.