omerim32 ben ömrümde hayatımda bu kadar terledigimi bilmem hemde kış ayında. Mide yanmam inanilmaz fazla. Bebeğim çok kasiliyor artık nefesimi bile kesiyor. Yürümem cok kısıtlandi asla aktif değilim. 38+1 im suan da. 12 subat bir aksilik olmazsa doğum tarihim bakalim hayirlisi olur inşallah 🤲