sudamlasi skechers Doğumdan önceden beri kullanıyorum aşırı rahat bir ayakkabı ama madem büyüdü ayaklar bir numara büyük alın ben 36 numara bnde ki ve normal de 35-36 giyiyorum yani tam kalıp gibi bir numara büyük olması rahatsız etmez ztn elastik ayağı her şekilde kavrıyor