Arkadaşlar bebeğim hareket etmiyor sanıyordum karnımı açtım gayet hareket ediyor ama ben hiç hissetmiyorum kapalı olsa göbeğim.. Yani önceden bu hareketleri içimde hissederdim direk bakardım şimdi hiç hissetmiyorum böyle çok küçük küçük anca ama normalde karnımı bile oynatıyor.. 28 haftalığım. Sizce bu nasıl oluyor? Yeri mi genişledi acaba?