3.5 yaşında oğlum var ve ikinci oğluma 33 haftalık hamileyim. Bana da doktor iki kere kız gibi demişti. İhtimal söylediği için kendimi tek cinsiyete adapte etmedim. Ben de isterdim bir de kızım olsun ama hayırlısı böyleymiş demek ki Rabbim ikinci oğlumu nasip etti. Çok şükür iyi bir hamilelik geçiriyorum, bebeğim sağlıklı. Bundan daha büyük bir zenginlik olamaz. Kız da olsa erkek de başımızın üstünde yeri var. Canımız kanımız onlar bizim. Lütfen üzülüp bebeğinizi de üzmeyin.