Mercimek2 3 gündür çok canım istyor doktoruma sormaya çekindim daha önce 1 bardak içen varmı doktorlarınız neler söyledi acabaaa
Esmavoles Mercimek2 doktoruma sordum doktorum bana gebelik dusunuyorsan birak ickiyi asitli icecek bile tavsiye etmiyorum tek tavsiye edecegim sey minarel bakimindan zengin bir soda dedi ama yok illa iccem diyorsan bi kac yudum iccegin ickiye gore dedi ama devami gelmicek sekilde dedi bende tercihimi viskiden yana kullandim daha icmeyide dusunmuyorum doktorumun tavsiyesine gore
Gagi 3 4 yudum iç canın çok istiyorsa. Eşim bazen rakı içer. Bende bayılırım rakıya ne yalan soyleyim. O içtiğinde 1 yudum alır koklarım. Ufacık bi kaç yudumdan bir şey olmaz hele şarabın alkol oranı çok az
Bebikomm Gagi ay bendensin bende rakıya bayılıyorum eşim içerken konusu nasıl geliyor var yaaa anlatamam ama bişi olur diye tutuyorum kendimi 😂😂😂😂kokuyla yetiniyorum
ElifT816 Vişne suyu iç yada vişne suyunun içine portakal limon falan koyup kaynatıp içmeyi deneyebilirsin. Yerini tutmaz ama Şalgam da deneyebilirsin 😀 risk alma bebek için.
Bebikomm ElifT816 şalgam candır bebeğe de yararı var diye biliyorum şalgamın ben ama araştırın Gine’de yanlış hatırlıyor olabilirim
Merveonay elfkara Neye göre bu kadar kesin konuşuyorsunuz doktormusunuz ki onuda geç ben sigara kullanıyorum günde 3-4 tane doktorumunda bilgisi var nolacak şimdi yasakmış 😂
Novaa Mercimek2 Kaçıncı haftada olduğunuza göre değişir. 5-6-7. haftalardaysa sorun olmaz, doktorum o haftalarda bazen hamile olduğunu bile bilmiyor olabiliyorsunuz. Ya da 12-13.haftadan sonra ayda bir iki kere bir küçük kadeh şarap veya bira olabilir demişti. Birkaç yudum içseniz bir şey olmaz.
Gagi Bebikomm valla dilimin ucuyla bi yudumcuk aliyorum 😂 ay bu ikinci bebem yemin ediyorum 4 yıldır doğru düzgün içemedim ya. Bi 2 sene sonra ins
Lemanl Ben 2,3 defa icdim 5,6 yudum Rusiyada yaşiyiram ve burda hamileler serap iciyo genelde coxda salikli cocukları oluyo☺️😃
Yildirimselcan Ben 5 haftalık gebeyken içtim ama haberim yoktu hamile olduğumdan doktoruma söyledim bi zararı yok dedi
Merveonay Mercimek2 rahat ol be kuzum ya ben doktoruna sordum normalde yasak ama illa içicem diyorsan 1 kadehi geçme dedi bende yarım kadeh kadar içtim alkol oranı düşük hatta en zararsız alkol şarap bu kadar kasma birşey olmaz
Kediannesiiii96 Merveonay doktorun bilgisi olması çocuğa birşey olmayacağı anlamına gelmez. Bende günde 1 tane içiyordum 30. Haftaya kadar birşey olmaz nasılsa günde 5 tane serbest diye plasenta yaşlanması erken oldu çocuğum geriden gelmeye başladı hemen bıraktım gelişimi hemen farketti düzeldi.
bb000 Mercimek2 merhaba, bana doktorum haftada bir kadeh kırmızı şaraba iznin var demişti. 37.haftamdayim bir kac sefer özel günlerimizde tükettim ben yarım kadeh
35lavanta Mercimek2 Ben yılbaşında 1 kadeh içmiştim off hemde nasıl güzeldiii bak aklıma düştü şirinceye gitsekte alsak yine 😂😂 Doktoruma sormadım ama araştırmalarımaaa göreee haftada 125ml di sanırsam içilebilir larap diye okumuştum şimdi ölçü yanlış olmasında 1 bardağı aşma işte işin kabacası o 😂😂