gunannesiii Arkadaşlar 32.haftada doktorum bebeğin kilosunu 2200 gr demişti. Bugün 33 haftalık olduk 2090 gr dedi. Cihazdan kaynaklı olabilir haftasına göre yine uyumlu bir problem yok dedi ama cihaz aynı cihaz Neden düşük göstersin ki bu sefer. Anne karnında bebeğin kilosunun azalması mümkün mü başına gelen oldu mu ?
FeriDee gunannesiii hastanede yattım dün de orda da hastanın birinin karnındaki bebeği kilo kaybediyormul çok şaşırdık ilk defa böyle bişey duydum
ZeynepBRK3 gunannesiii cihaz yanlış ölçmüştür yani doktorun.. başıma geldi 2700 dü 1 hafta sonra gittim yine 2700 baya korktum hatta nasıl olur diye yanlış olmuş diğer hafta gittigimde 3100 dü takılma canım yani yanlış olabilir bi sorun yoksa kilo tamamen yanlışlıktan kaynaklıdır
Dilarainan gunannesiii plasenta da tıkanıklık olabilir hafta hafta ben de yaşadım bu durumu bir de demir eksikliği de aebep oluyor ikisine baktır istersen biz toparladık çok şükür kilo almaya başladı tekrardan
BurcuYpc Aynısı başıma geldi 31+0 da doktor 2022gr ölçtü 32+0 da 2050gr ölçtü, 36+1 de 2928gr ölçtü 37+3 te 2917gr çıktı doktor bana da yanlış ölçüm olmuştur dedi ama en çok kilo alması gereken haftalarda almadı 😔
gunannesiii BurcuYpc beslenmenizde bu aralarda bi değişiklik olmuşmuydu peki bir rahatsızlık falan ya da ?
gunannesiii ZeynepBRK3 bu ultrasonda belli olan bir sıkıntı değil mi böyle bir şey söylemedi doktorum
Dilarainan gunannesiii aynısı bende de oldu demir ilacını sabah akşam iki katına çıkardı pekmezle takviye ettik dediğim gibi 2 haftaya sorun ortadan kalktı
MerveNur- gunannesiii son haftalarda bende de bi öncekinden az çıktığı olmuştu kafaya takmayın sonraki kontrolü bekleyin ultrason hep doğru ölçmüyor