Yaptım doğum maalesef bebeğim charge sendromu ve farklı hastalıkları çıktı. 3 ay yoğun bakımda kaldı amalıyat lar oldu mideden besliyordum 3 ay sonra cıktı hastaneden evime getirdim 2 hafta kaldı sonra aniden rahatsızlandı hastaneye giderken tokattan ankaraya doktoru getir dedi giderken corumda kalbi durdu