esmerrmm hayir canim dogru anladin kardesim o sekilde kullaniyor exra haftada 3 defada sadece saf islenmemis zeytinyag ve ezilmis sarmisak harmanlayip sac diplerine masaj yapiyor en fazla yarim saat bekletip yikiyor ama hep bebek sampuanlari kullaniyor sade ve sarmisakli olmak uzere 2 sampuan bulunduruyor. Sac diplerine masaj yapmadigi gun sarmisakli sampuani kullaniyor. Sac diplerine sarmisakla masaj yaptiginda ise sade sampuani kullaniyor.