silacetin88 Kızlar selam bugün çok şükür keseyi gördük 6+1 haftalığız doktorum kese biraz düzensiz gibi dedi ilk haftalarda düzelirmiş dedi Düşük riskin yok ama kontrol ve tedbir amaçlı progestan yazdı 1 hafta kullan haftaya tekrar gel dedi sizde de bu tarz bir durum oldu mu yaşayan var mı 🙆🏼♀️🙆🏼♀️
Anneyimmm silacetin88 benimde 6 haftada upuzun biseydi kanala yakindi bebek dusebilir demisti dr 1 hafta yattim progestan kullandim sonra gittigimde hersey yolundaydi 23 haftalik olduk seninde duzelir stres yaoma canim